lauravanderwolf.reismee.nl

het begin

Haaii!

Na een lange tijd gewacht te hebben zal ook ik nu maar beginnen met mijn reisblog. Ik zal mijzelf eerst even voorstellen: Ik heet Laura enik ben 17 jaar ik zit momenteel in Havo5 en woon in het fan-tas-tische Stolwijk.

Ik ben dus van plan om een jaar naar Amerika te gaan. Nu weet ik dat veel mensen het onwijs gaaf vinden dat ik ga, maar ook niet helemaal snappen waarom ik weg wil en waarom zo lang.

In Amerika hoop ikmezelf te ontdekken,te leren op om echt op m'n eigen benen te staan,omgrenzen te kunnen verleggen, te genieten en vooral ervaringen opdoen die ik nooit zal vergeten.

ik ben van plan om op dit blog mijn verhalen bij te houden zodat mensen lekker met me meekunnen genieten. vind je het leuk om op de hoogte gehouden te worden dan moet je daar aan die zijkant --> even je mailadres invullen en dan krijg je een berichtje als ik weer wat upload ;)

tot nu toe weet ik dat ik geaccepteerd ben en ben ingedeeld in regio South West. dat zijn de staten Arizona, New Mexico en Texas. Nu maar wachten op een gastgezin!

ik laat jullie meer weten als ik zelf ook weer wat meer weet!

Liefs Laura

Reacties

Reacties

Suzanne

Trots op jou

Rian

We gaan je missen hoor :)

Herman

Ook je nieuwtjes in de voorbereing plaatsen hé

Martine

Inmiddels ben je al aangekomen, goede reis gehad?
ben heel benieuwd naar je ervaringen hoor!

Merel

veel plezier :)
ik ga je heel heel er missen:(

Wiena Ooms

In welke plaats zit je ? Wij komen net uit Amerika, uit Portland! Paul woont daar nu! Leuk om je te volgen, groetjes!

Laura

Hallo wiena,

Ik zit in Bonney lake ongeveer een uurtje ten zuiden van Seattle. Leuk dat u mij volgt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active