lauravanderwolf.reismee.nl

Spiritweek en Homecoming

Haai iedereen,

Na mijn dip van vorige week ben ik deze week helemaal opgeleeft. Alle berichtjes die ik van iedereen heb gekregen hebben mij heel goed gedaan dus ik wil iedereen daarvoor bedanken.

Maandag startte spiritweek en de eerste dag was dus olympicsday. Ongeveer de helft van de school liep dus ook serieus in sportkleren rond de hele dag. Eigenlijk is dat niet eens zo'n heel vreemd gezicht omdat ongeveer 80% elke dag in hun yogapants en sportkleren op school lopen. Een beetje leuk aankleden zit er vaak niet bij.

's middags heb ik toen besloten om samen met Sam (samantha) en Hannah op school te blijven voor 'the hallway decoration contest'. Alle jaargangen hebben hun eigen gang en die moesten we decoreren in het thema van deze spiritweek. Het thema was Greek en wij als seniors hadden de 'god' Zeus.Uiteindelijk hebben we dus de hele gang blauw gemaakt met bergen en donderslagen en we hadden een 'nepzeus' en ramen in griekse stijl gedecoreerd. Het zag er behoorlijk goed uit. Gelukkig ook veel lol gehad met alle mensen die meehielpen.

De tweede dag was college day. Elke highschool/ universiteit heeft een mascotte. Heidi en Eric zaten op University of Washington dus had ik een trui van de UW aan met hun mascotte een Huskie

Dag 3 was heroday en mijn persoonlijke favoriet. Ik had mezelf verkleed als Catwoman en heel de school had caps om en superman tshirts aan en het was een hele leuke dag.

dag 4 was Toga day en die heb ik maar geskipt. Ik vertik het namelijk om met een laken om te gaan lopen een hele dag. Het leuke aan die dag was dat ik International club had. ik heb me bij die club aangesloten omdat ik een exchange student ben en omdat het een geweldige kans is om mensen te leren kennen. Uiteindelijk ben ik nu de Vice President van de Club geworden en moet ik elke week samen met de President van de club het programma voor de meetings maken. Ik kijk er erg naar uit om deze taak te gaan vervullen.

dag 5 was panther pride color wars. Elke jaargang had een kleur freshmen waren wit sophomore waren grey/silver de juniors teal blauw en de seniors zwart. al deze kleuren zijn onze schoolkleuren en iedereen draagt dat ook met trots. De lesuren waren deze dag ook wat korter omdat we een assembly hadden. Elke jaargang zit dan ook weer bij elkaar en de schoolspirit is ook behoorlijk te merken. Na een uurtje is je stem compleet weg van het gillen. Tijdens een assembly worden er een paar spelletjes gedaan. Alle sportteams worden aan je voorgesteld. De cheerleaders doen hun kunstjes. Het dans team doen hun ding en dan mag je alweer gaan. Na de assembly gingen Sam en ik bij mij thuis even chillen. Gezellig filmpje kijken en wat eten en ons klaarmaken voor De homecoming footballgame.

De game was weer erg gezellig omdat eigenlijk je hele school en al je vrienden daar zijn. Ik moet eerlijk zeggen heb ook niet heel veel gezien van de wedstrijd ondanks dat ik vooraan stond omdat het gewoon te gezellig was. Iedereen staat gewoon te dansen op de stadium banken en aan te moedigen en te kletsen. 1 gekkehuis. Het hooligan vak van Feyenoord is er niks bij haha. Tijdens de rust is ook de Homecoming Royalty gekozen en t is 1 van mijn vriendinnen geworden, dus was ook erg leuk om mee te maken.

Zaterdag rustig ochtendje gehad. 's ochtends gezellig met mijn ouders geskyped. Vorige week heb ik een shout out naar mijn moeder gedaan. Deze week gaat ie naar mijn vader. Pap, je doet het fantastisch, lekker door blijven bikkelen en ik verwacht je in Juni springlevend op schiphol te zien. We hebben een deal tenslotte ;)! Het was erg fijn om weer met hun gekletst te hebben daarna nog even met Suus en Jan rico geskyped. Helaas slechte verbinding maar het was fijn om weer wat te horen uit schoonhoven.

Na mijn hele skype ritueel mezelf klaargemaakt om naar Sam te gaan. Daar aangekomen gelijk weer door naar Hannah en later door naar Haley waar we onszelf mooi gingen maken voor The Homecoming Dance. Dat betekend dus lekker tutten, muziekje op, veel lachen, haren krullen en uiteindelijk jurk aantrekken en natuurlijk het foto ritueel. Dat is een behoorlijk big deal hier met zulke gelegenheden moet je minstens een half uur uit trekken om foto's te maken.

Uiteindelijk met Haley en Sam de auto ingestapt om te gaan dineren. Want dat hoort erbij. T is een beetje zielig maar uiteindelijk zijn we bij de Mcdonalds beland. Wat ons natuurlijk behoorlijk wat rare gezichten van het personeel opleverde. Daarna door gegaan naar school en wachten tot we naar binnen mochten. Zodra de deuren opengingen moesten we eerst door de halve school lopen voor we naar de zaal mochten en het grappige is dat elk meisje rechtstreeks naar de kapstok loopt, haar schoenen in een zak stopt en de zak aan de kapstokmevrouw geeft. Er waren misschien 10 meisjes uit de 700 gasten die dat niet deden. Heel de avond lekker gedanst daarna door gegaan naar Haley waar we nog even Saterday Night Live hebben gekeken. Toen Samantha's zusje opgehaald en heb ik een nachtje bij sam geslapen.

Ik moet zeggen deze week heeft me heel veel goed gedaan en begin nu echt een sociaal leven te krijgen. Donderdag ben ik alweer 2 maandjes weg. Tijd vliegt! maargoed so far so good. Ik heb het nog steeds naar m'n zin. M'n gastgezin is geweldig en ik voel me helemaal thuis in dit huis.

Ik heb ook eindelijk mijn keus gemaakt in de studie die ik wil gaan doen. Althans over deze studie heb ik eindelijk het 100% gevoel dat ik het leuk vind. de studie heet European Studies en dat houdt in dat je in die studie leert over cultuur,politiek, geschiedenis, recht en economie in een internationaal perspectief. Ik ben in iedergeval erg enthousiast en misschien leidt het zelfs wel tot een baan in Brussel bij de Europese Unie, Wie weet.. Ik moet er nog wel goed overnadenken maar ik heb er een goed gevoel over in ieder geval.

Ik wil ook even alle mensen bedanken die mijn ouders zo goed helpen nu. Het betekend heel veel voor mij en voor hun en ook dankzij jullie kan ik hier mijn droom nu leven.

Tijd om naar bed te gaan nu, er staat weer een schoolweek gepland.

Dikke kus vanuit Bonney Lake

Reacties

Reacties

Rian

Lau! Super fijn om te horen dat je je zo prima vermaakt! Kan natuurlijk ook niet anders in zo'n feestweek haha! Bij de mac belanden kan gelukkig ook nooit kwaad! Spreek je snel (L)

Ramona

Super leuk bericht en ik ben blij dat het deze week beter gaat. Blijf positief en leef je droom.

Pieter vd B.

Laura,

Fijn dat je er weer opgewekt tegenaan kan kijken. Moet je ook zeker blijven doen en er lekker van genieten ondanks alle moeilijke momenten. Vooral ook blijven schrijven want al reageren we niet altijd, lezen doen we met heel veel plezier.. hou je taai en ik hoop dat we gauw weer van je horen....
Gr. Pieter

Harmke

Hé Laura,

Mooi om te horen dat je een paar goede dagen hebt gehad! Top!!
Geniet van elk momentje daar ;)

Wij zijn inmiddels begonnen met Alpha, ik mistte je achter de bar met een bakje ijs.. ;)

Laura, genietse!

Liefs,

Carla

Hoi Laura,

Een heerlijk verslag weer om te lezen. Fijn dat het weer beter gaat dan de vorige keer. Toch zal je wel meer mindere momenten meemaken maar bedenk dan dat veel vrienden met je meeleven en het de week daarna weer anders is. Fijn dat je je studierichting bepaald hebt. Wens dat het je brengt wat je ervan verwacht.

Groetjes

Gerlien

Ha Laura,
Nog even je gezellige verslag gelezen. Fijn dat je uit je dip bent.
Mooi dat je een doel voor ogen hebt wat studierichting betreft. Ik vind het grappig dat je in de VS over Europa gaat leren.
Tot de volgende keer!

martine

hoi Laura,
Even via dit blog wil ik je nog van harte feliciteren met de verjaardag van je vader!
En meid, hou vol he?
Ik lees dat je alweer hele leuke ervaringen rijker bent!
lieve groetjes, martine en de rest van de familie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active