lauravanderwolf.reismee.nl

Afscheid, NY en als eindbestemming m'n gastgezin

afgelopen donderdag de 16e was het dan zover na maanden van voorbereiding en de laatste weken met afscheid was ik dan eindelijk klaar om te gaan. wekkertje om 4:15 laatste dingetjes doen en toen op naar Schiphol waar als verrassing ook nog een vriendinnetje mee was gekomen. Na een pittig afscheid en de laatste foto's door naar de douane en t vliegtuig en dat ging allemaal prima ook de vlucht ging goed op wat misselijke momentjes na..

Die middag nog even rustig aan gedaan in t Hotel en eigenlijk hele leuke momenten gehad met de groep.

De 2e dag in Ny gingen we Central park zien, Even lopen door 5 av. lunchen bij Macy's, winkelen in SoHo, lopen over de brooklyn bridge eten bij HB burgers en tot slot Top of the Rock wat fantastisch was!

De 3e dag begon het met regen maar gelukkig klaarde het op en gingen we op de ferry naar Statue of Liberty wat erg mooi en indrukwekkend was. Daarna gingen we lunchen in t financial centre daarna nog langs wall street gereden en op naar 9/11 wat ook erg indrukwekkend was.
Daarna met de subway naar Coney Island wat geweldig is, Zelfs nog even in de oudste achtbaan ter wereld geweest 'the cyclone' heb er alleen een schaafwond aan overgehouden dus best goed gedaan dacht ik zo.

Daarna gegeten bij spumoni wat niet zo'n succes was.. pizza die door tafel valt op mijn broek etc. allemaal van die dingen en toen door naar Times Square wat heel leuk was gezellig met lotte en katja door alle winkels gestruind en t was een geslaagde laatste avond van een geweldig NY. terug in t hotel met mama cindy nog even ingecheckt en alles doorgesproken..

toen koffer inpakken en nog even gekletst.. dat hadden we beter niet kunnen doen want we hadden nog maar 1,5 uur te slapen.. maar ach vroeg opgestaan dus en op naar t vliegveld waar koffers inchecken geen probleem was alleen de TSA weer wel uiteraard weer gefouilleerd en ook al mn tassen werden meegenomen en extra gecontroleerd erg fijn allemaal gelukkig mocht ik wel door. Na nog even wat donuts te hebben gegeten met Dani, Max en dytmar was t tijd voor weer een afscheid en toen was ik alleen op Newark, richting de gate gegaan, lang gewacht toen t vliegtuig in en me klaargemaakt voor een 6 uur lange vlucht naar Seattle.

eenmaal geland snel vliegtuig uitgegaan, me even opgefrist en toen in een of ander treintje gestapt naar de bagage claim wat onwijs onhandig en niet logisch uitgelegd was maar goed. Toen de roltrap op naar boven en daar werd m'n naam al geroept. Het enigste wat ik kon denken was GODDANK I MADE IT. We hebben koffers opgehaald en toen naar huis gereden. De klik is onwijs goed en we kletsen hele dagen vol. Heb zelfs m'n eerste woordgrap al gehad soort van. Paige was bezig met een knutsel project en ze had een beest gemaakt. Dus ik vroeg hoe dat heette in t Engels dus Heidi zegt zo : ja dat is een hedgehog. dus ze vroeg aan mij ja wat is dat in dutch dus ik zeg zo ja een egel. begint ze kei en keihard te lachen echt op de vloer van t lachen blijkt nou dat als ze iemand uitsschelden ze egel zeggen of iets wat daar op lijkt omdat t afstamt van asshole. erg grappig

Ik ga me nu snel klaarmaken want over een uurtje gaan we op vakantie naar leavenworth JEEEJ

jullie horen van me

Kusje

Reacties

Reacties

Ramona

Heel veel plezier in Leavenworth. Geniet ervan.

Liefs,
Ramona (Moeder van Dani)

martine

leuk even wat te horen van je laura!
van je moeder natuurlijk ook al op de hoogte gehouden hoor!
ik mis je stapeltjes ....... op tafel:)
een fijne vakantie met je gastgezin!
groetjes martine.

Yvonne

Lieve Lau, we volgen je in Schoonhoven hoor!
Geniet van je avontuur en stay blessed!
Knuf

Lotte

Haai Laura!!
Super dat het allemaal gelukt is met de trein enzo :)
het lijkt alsof je het al super leuk hebt in je gezin.
Nog steeds veel succes en natuurlijk veel plezier!
xoxo

Martinibaby

Hee liefie! Wat super gaaf zeg!!! Helemaal top dat het ook god klikt met je gastgezin :) have fun sweety en een hele dikke kus uit Domburg :)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Herman

Klinkt goed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active